Wednesday, July 11, 2018

⚡RELEASE TODAY:INSTANT ARISSA SPECIAL EDITION V2⚡


Eksklusif untuk By Sarah Lovers 😍😘 Dilancarkan koleksi terbaru By Sarah yang mnwjadi rebutan ramai pada Ramadhan yang lalu.Mesti #bysarahlovers jatuh cinta dgn kain dan pilihan warna tudung terbaru kami 😘.

Yang jenis kalau pakai tudung dengan inner pun mau 10 minit ,ini jelah cara nak jimat masa dan bersiap pantas.Material yang terbaik dan terpilih hanya menggunakan cotton yang sejuk dan berat sesuai dengan cuaca dekat Malaysia 🇲🇾🇲🇾.

Sekali sarung terus siap!

------------------------------
APA YANG BEST ARISSA SPECIAL EDITION INI?
------------------------------

🌷 MATERIAL COTTON LYCRA YANG BERKUALITI
Material lembut  dan bertexture.Senang nak basuh tudung.Masukkan dalam mesin basuh dan tak perlu risau awning senget selepas di basuh

🌷 14 WARNA YANG EXCLUSIVE
Ada pelbagai warna,pastel ada ..soft ada..earth colour pun ada tau.So jangan risau ye

🌷 HASSLE-FREE ARISSA.
Sarung trus siap! Takyah pening2 kepala dan buang masa yg precious tu untuk belit2 tudung. Sambil jalan pun boleh sarung. Yg lagi best... no pins needed at all!

🌷 LOW MAINTENANCE ARISSA
Tak  KEDUT sama sekali  dan washing machine friendly. Jimat dah masa sebab lepas pakai terus masukkan dalam mesin basuh tunggu sidai pastu dah kering boleh pakai terus.

🌷 TUDUNG BOLEH LARAS
Arissa  ini kelabuhannya bole di adjust.Nak labuh bole nak pendak pun bole.

🌷EKSKLUSIF PLEATED
Arissa di hiasi dengan Pleated di kiri kanan bahu.Ini bole membuatkan tudung ada stay at bahu je.Nak lagi comel letak brooch.Tapi now dah ada bunga-bunga yang menaikkan lagi seri tudung sarung ini.

🌷LABUH DAN MENUTUP DADA
Jangan risau andai kata bimbang nampak bentuk dada.Arissa ini size L pun labuh tutup dada tau dan yang best nya ada scallop yang boleh cover bentuk dada jika angin bertiup kencang.

“WAHHH MENARIK! HARGA MCM MANA PULAK?
-----------------------------

HARGA COMBO TERBAIK

-----------------------------
Sehelai =RM55 
3 helai = RM 150 sahaja😱😱😱😱
Tidak termasuk postage

Save number admin below. We will attend your order ASAP!
>> klik: http://www.wasap.my/60105437705/SE

3. PM kami di ruangan komen di bawah atau tinggalkan phone number sis di inbox kami. Admin akan whatsapp sis secepat mungkin.

💲Harga : RM55.00
📭 Postage : RM8.00 WM, RM12.00 EM

Utk tempahan, klik SINI  :

Atau
📱sms/whatsapp/telegram 0105437705

LIKE FB Page : Mom's Fashion



#bysarahahmad  #newcollections #muslimahfashion #muslimahtrend #hijabista #assalamualaikum #jubahbudak #jubahraya #jubahkanakkanak #hariraya #raya2018 #aidilfitri

No comments:

Post a Comment