Monday, February 13, 2017

Perbandingan Telekung Lycra



APAKAH KELEBIHAN TELEKUNG LYCRA 320G BERBANDING 280G? =D
.
Jika puan ingin memastikan Si Comel puan GEMBIRA bersolat, puan harus pastikan telekung yang dipakainya SELESA =D
.
Benang Lycra terdapat beberapa jenis dan biasanya lycra 280g selalu digunakan untuk menghasilkan telekung kerana ianya murah. Namun tahukah puan bahawa lycra 280g adalah KASAR dan JARANG berbanding 320g?.
.
Apabila kasar, ianya akan terasa agak PANAS terutama untuk telekung yang menutup seluruh badan.
.
Memandangkan anak-anak kita sendiri yang sudah masuk usia 'perlu belajar solat' jadi kita juga ada hasilkan Telekung Kanak-kanak Istimewa yang diperbuat dari materiel Lycra 320g Lembut dan Gebu-gebu.
.
✔ Kenapa LEMBUT dan GEBU-GEBU itu PENTING?
.
✔ Kenapa pula kita pilih Lycra 320g?
.
Kita semua sedia maklum, telekung adalah set pakaian yang menutupi hampir keseluruhan badan dan sekiranya pemilihan materiel yang salah, ia membuatkannya panas apabila dipakai.
.
Apabila panas, kanak-kanak semestinya akan merasa rimas dan mengikut pengalaman kita, kanak-kanak akan memberikan 1001 alasan untuk tidak memakai telekung.
.
Jadi dari pengalaman itu, kita telah membuat pemilihan dari jenis Lycra 320g(imported) yang LEMBUT dan GEBU-GEBU bagi memastikan Si Comel kita gembira untuk mengenakan telekung dan seterusnya GEMBIRA untuk BERSOLAT.
.
JIKA TIDAK BERPUAS HATI, BOLEH DIPULANGKAN =D
.
Keselesaan Si Comel puan adalah keutamaan kita di TudungSiComel =D
.
.
❤ KOLEKSI WARNA ❤
.
Untuk melihat koleksi warna terkini dan maklumat lanjut, jemput puan ke Butik Online mesra smartphone kita (loading sangat laju);
.
[klik] >> SINI
.
.
❤ TEMPAHAN MUDAH ❤
.
Untuk membuat tempahan,
Whatsapp 0105437705

❤ JAMINAN 180 HARI ❤
.
*Setiap produk yang diperolehi dari TudungSiComel.com adalah di bawah jaminan 180 hari dari tarikh penerimaan.
.
*Sekiranya tidak berpuas hati boleh ditukar/dipulangkan dengan serta merta dan wang akan dikembalikan. Kepuasan pelanggan keutamaan kami di TudungSiComel.com.

No comments:

Post a Comment