Monday, January 2, 2017

Jubah Adam By Darwish Design

KHAKI


PURPLE


MINT GREEN


MAROON


Pening memikirkan jubah yang sesuai untuk si comel anda? Kebanyakan tidak menyerap peluh untuk si comel yang lasak.
Jubah Adam dihasilkan dari kain cotton berkualiti tinggi yang diimport dari Jepun. Cotton Jepun merupakan cotton paling eksklusif. Sifatnya yang halus, ringan dan berkualiti.
Cotton yang asalnya berasal dari kapas membolehkan kulit untuk bernafas dengan sangat baik.
Kain jenis ini mempunyai daya menyerap peluh yang tinggi dan tidak panas. Permukaan kain lebih halus dan tahan lama. Sangat sesuai dipakai dengan iklim panas dan lembab seperti Malaysia.
Jubah Adam diilhamkan oleh tukang-tukang jahit yang terlatih. Seni jahitanya sangat kemas dan halus. Bermula dari mengambil ukuran, melukis pola, memotong kain dan menjahit semuanya diselia oleh pemiliknya sendiri. Ini bagi memastikan kualiti jahitan jubah adalah mengikut standard yang telah ditetapkan. 
Penghasilan Jubah Adam dengan rekaan terkini dan trendy. Ruang lehernya yang  halus disertakan dengan butang. Mudah untuk si comel anda memakai dan menanggalkan jubah. 
Lengan yang panjang boleh diubahsuai mengikut kesesuaian. Mampu dipendekan hingga ke siku dengan tali dan butang yang kemas. Potongan jubah yang lebar dan longgar memudahkan si comel anda berlari ke sana ke sini tanpa risau terjatuh. 
Terdapat lebih daripada 10 warna pilihan. Iaitu  Black/Red, Blue/Gray, Gold/Cream, Mintgreen/Choc, Purple/LightBlue, Red/Brown, White/Grey and Yellow/Black.
Harga : RM80.00
Postage : RM9.00 WM, RM12.00 EM

Size : M (+RM5.00)
Size : L (+RM10.00)
Size : XL (+RM15.00)
Size : XXL (+RM20.00)
Size : XXXL (+RM30.00)
Size : 4XL (+RM40.00)

Utk tempahan, klik SINI

Atau
sms/whatsapp/telegram 0105437705

LIKE FB Page : Mom's Fashion

No comments:

Post a Comment